Jak z hraní videoher udělat rozvojovou aktivitu
U videoher tráví dnešní děti mnoho času. Rodiče a učitelé mohou napomoci tomu, aby si z hraní děti odnesly co nejvíce.
Co kdyby se učení matematiky proměnilo v zábavnou hru? Matemág je hra pro žáky 1. až 3. třídy postavená na principech Hejného metody. Děti samy objevují matematické zákonitosti a díky poutavému příběhu si potřebné znalosti lépe osvojí. Více na www.matemag.cz
Výuková aplikace pro děti (5-7 let) obsahující úkoly propojené příběhem s namluveným průvodcem. Rozvíjí prostorové myšlení a matematické kompetence dětí, které jsou důležité úspěšné zvládání technických předmětů. Vhodná pro budoucí školní úspěch předškoláka v matematice či fyzice!
U videoher tráví dnešní děti mnoho času. Rodiče a učitelé mohou napomoci tomu, aby si z hraní děti odnesly co nejvíce.
Matematika. Asi největší strašák dětí na základních školách a dost často i jejich rodičů. Má nás naučit přemýšlet, uvažovat logicky, analyzovat, objevovat řešení nejrůznější problémů, přesto patří ve škole mezi nejméně oblíbené předměty. To chceme změnit díky naší nové výukové hře pro tablety a chytré telefony Matemág.
Přichystali jsme pro Vás čtyři matematické hry, ve kterých si děti procvičí své matematické dovednosti.
Výuková aplikace „Tam a sem s Myšákem“ byla připravena pro děti děti ve věku 5-7 let ve spolupráci s Pedagogicko-psychologickou poradnou STEP. Animovaná hra obsahuje dabovaný příběh, známý myšák Adam děti seznamuje s rozmanitými úkoly. Je zaměřena na rozvoj prostorového myšlení a matematických kompetencí.