Praktické informace pro učitele

Práce s třídním kolektivem, komunikace s dětmi, detekce školních obtíží, inovace v učebnách, bezpečné prostředí pro učení, etc.
Obsah pro učitele, kteří si rozšiřují obzory.


Kniha
Klasické pohádky pro začínající čtenáře

Klasické pohádky pro začínající čtenáře

Kniha podporuje rané čtenáře předškolního věku, ale i děti s dyslexií nebo např. vývojovou dysfázií. Autorka připravila motivační knížku, která může napomoci pocitu, že prvotní čtení se daří.

Kniha
ADHD: malá kniha o velkém tématu

ADHD: malá kniha o velkém tématu

Mnozí z nás mají zkušenost, že děti neposedí, neposlouchají, nedělají, co se jim řekne, a vykřikují nevhodné poznámky v nevhodný okamžik. Často tyto děti dostávají nálepku potížistů, jsou kritizované za lenost, neposlušnost a drzost. Jelikož je složité pro rodiče i odborníky porozumět podstatě problému a najít funkční řešení, vytvořily se časem zjednodušující mýty.

Předškoláci
Pomáháme objevovat jedinečnost každého předškoláka

Pomáháme objevovat jedinečnost každého předškoláka

Pomocí propracovaného řešení pedagogické diagnostiky školní zralosti pomáháme učitelkám v MŠ a také rodičům zjistit úroveň školní připravenosti dítěte. Díky získaným informacím může učitel zacílit vzdělávání a rodič podpořit své dítě žádoucím směrem.

Kniha pro mladé čtenáře
Motivační čítanka pro začínající čtenáře

Motivační čítanka pro začínající čtenáře

Motivační čítanka „Čtení bez bulení“ obsahuje sadu čtenářských textů pro děti, které už dobře čtou všechna písmena, ale ještě z nich obtížně skládají delší slova. Kniha vznikla ve spolupráci s odborníky z Pedagogicko-psychologické poradny STEP.

Článek
Tablety! Tablety? Tablety.

Tablety! Tablety? Tablety.

V krátkém článku je pro vás shrnuto několik praktických postřehů o tabletech a jejich možných přínosech ve vzdělávání. Rodič hraje nezastupitelnou roli při vymezování pravidel pro používání technologií při hře i v učení. Musí si klást otázku: Co je správné?

Informace
Předškolákovo individualizované vzdělávání

Předškolákovo individualizované vzdělávání

Pedagogicko-psychologická poradna STEP s.r.o. realizuje projekt zaměřený na oblast individualizace předškolního vzdělávání. Společně s vybranými mateřskými školami vytvořila síť center kolegiální podpory v rámci projektu Předškolákovo individualizované vzdělání, reg. číslo MS20141: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_010/0000562, Výzva č. 02_16_010 pro Budování kapacit pro rozvoj škol, Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání.